Aatop Payroll; ontzorgt uw payroll binnen overheid en bedrijfsleven.
Aatop Milieu & Ruimte is betrouwbaar en transparant. Wij zijn een bureau met mensen die persoonlijke benadering waarderen. Daarbij hoort bereikbaarheid en toegankelijkheid; dat is Aatop Payroll.
Contact
Neemt u voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op.
Regio Midden-Nederland: 0318 – 495 310
Regio Zuid-West-Nederland: 0184 – 620 820
Regio Noord-Oost Nederland: 038 – 455 6090
U kunt ook gebruik maken van het contactformulier of per mail via milieu@aatop.nl
Payroll bij Aatop Milieu & Ruimte
Betrouwbaarheid en integriteit zijn vaste waarden binnen onze organisatie. Om dit te onderstrepen zijn wij gecertificeerd volgens NEN 4400-1 en geacrediteerd lid van de Vereniging tot Regulering Onderaanneming. Aatop Milieu & Ruimte rekent inmiddels diverse overheidsorganisaties en organisaties in het bedrijfsleven tot haar klantenkring waarvoor wij payroll verzorgen.
Aatop Milieu & Ruimte verzorgt payroll voor personeel voor een grote diversiteit aan functies, hier volgt een selectie:
- Bodem medewerkers
- Asbestinspecteurs
- WABO medewerkers
- Vergunningverleners
- Beleidsadviseurs
- Akoestiek en luchtkwaliteitsmedewerkers
- (Interim) managers
- Specialisten in ecologie, afval, energie, duurzaamheid, water
- GIS engineers
- Projectleiders
- etc.
Aatop Milieu & Ruimte biedt professionals aan. Zij hebben een grote diversiteit in achtergrond; zij zijn inzetbaar in een technische, beleidsmatige of management positie binnen de context van het vakgebied bodem. Naast technisch inhoudelijke kennis wordt communicatie steeds belangrijker, zeker voor publieke organisaties. Daarom zijn de professionals van Aatop Milieu & Ruimte gescreend op soft skills, waaaronder communicatief vermogen.
Wij werken samen met een scala aan organisaties binnen overheid en bedrijfsleven, waaronder Rijkswaterstaat, milieudiensten, gemeenten en provincies, adviesbureaus en ingenieursbureaus. Referenties zijn op verzoek beschikbaar.
Payroll nader toegelicht
Aatop Milieu & Ruimte biedt u als werkgever payrollverzorging van uw tijdelijke projectmedewerkers en flexibel personeel. Deze constructie is uitermate geschikt wanneer u uw eigen (tijdelijke) personeel werft maar niet op uw eigen loonlijst plaatst.
Wij bieden deze mogelijkheid voor zowel profit als non-profit organisaties. Met name is de payrollconstructie interessant voor overheidsinstanties zoals gemeente, waterschap, provincie en andere overheden. Want behoort uw organisatie tot de overheid dan bestaat de kans dat wachtgeld of bovenwettelijke uitkering betaald moet worden na beeindiging van zijn of haar tijdelijke contract. Speciaal voor overheden kunnen wij daarom tijdelijk personeel via een payrollconstructie onderbrengen bij Aatop Milieu & Ruimte. Het belangrijkste voordeel is dat u geen wachtgeld hoeft uit te keren na afloop van het tijdelijk dienstverband, wat een enorme besparing oplevert. Daarnaast is het goed voor uw flexibele schil, zeker in onzekere tijden als deze. Verder heeft payroll via Aatop Milieu & Ruimte een aantal andere belangrijke voordelen, die u hiernaast vindt.
Hoe werkt het
Payroll werkt als volgt:
- U heeft een functie of project beschikbaar
- U heeft een beschikbare kandidaat zelf geworven, die u wenst in te zetten op het project
- U meldt het project en de medewerker aan bij Aatop Milieu & Ruimte
- Aatop Milieu & Ruimte neemt uw aanvraag in behandeling en afhankelijk van het project en uw vraag wordt een projectomschrijving en tarief opgesteld
- Contractueel wordt zowel met de medewerker als met u e.e.a. vastgelegd
- Uw medewerker gaat op uw project / functie aan de slag
- Een vast contactpersoon binnen Aatop Milieu & Ruimte blijft tijdens de duur van de opdracht aanspreekpunt voor zowel medewerker als opdrachtgever
Zie ook: Payroll in groen , payroll in milieu
Voordelen
- Door flexibele schil en onze lage tarieven werkt payrolling kostenverlagend voor uw organisatie.
- Mogelijkheid om personeel via inkoop-budget werk te laten verrichten.
- Aatop Milieu & Ruimte neemt alle werkgeversverantwoor-delijkheden op zich.
- Als opdrachtgever draagt u geen ziekterisico.
- U hoeft geen bovenwettelijke uitkering (wachtgeld) uit te keren wanneer u werkgever bij de overheid bent.
- Aatop Milieu & Ruimte verzorgt gehele personeelsadministratie van uw medewerker.
- Alleen de gewerkte uren worden doorberekend in een vooraf vastgesteld all-in uurtarief. Hierdoor wordt u achteraf niet onaangenaam verrast met onvoorziene kosten.
- Wanneer de tijdelijke duur van uw opdracht ten einde is, kan Aatop Milieu & Ruimte uw medewerker bemiddelen naar een andere functie in het vakgebied waarin hij/zij werkzaam is.
- Zowel u als opdrachtgever als de betreffende kandidaat heeft een vast contactpersoon binnen Aatop Milieu & Ruimte.
- Goede bereikbaarheid en toegankelijkheid op één van de Aatop kantoren in het midden van Nederland.
- Aatop Milieu & Ruimte levert maatwerk met betrokken, betrouwbare, toegankelijke en professionele medewerkers.
- Aatop Milieu & Ruimte is een betrouwbare partij. Wij zijn NEN 4400-1 gecertificeerd en lid van de Vereniging tot Regulering Onderaanneming (VRO)
Voorbeelden van projecten
Hieronder vindt u een greep uit de mogelijkheden die kunnen leiden tot een payrollconstructie.
- Interim manager bij gemeente
- Projectdetachering bij advies- of ingenieursbureaus
- Uitzendkrachten voor vakantiewerk
- Door-detachering bij outplacement
- Tijdelijk beleidsadviseur provincie
- Vervanging t.b.v. zwangerschapsverlof
- Tijdelijke detachering tijdens sabatical eigen werknemer
- Administratie van inhuur ZZP-er tijdens langdurige ziekte eigen werknemer